Vanzatorul se obliga sa expedieze Cumparatorului produsele cuprinse in comanda acceptata in sistem de curierat door-to-door, la o adresa de livrare de pe teritoriul Romaniei, respectand termenele de livrare stabilite in momentul acceptarii comenzii.

Vanzatorul va ambala corespunzator produsele si va transmite urmatoarele documente : factura fiscala, manualele de utilizare furnizate de catre producator(acolo unde este cazul). Cumparatorul trebuie sa notifice prin email la [email protected] absenta oricaruia dintre aceste documente in termen de 48 de ore de la receptionarea produselor, in caz contrar toate acestea considerandu-se furnizate. In cazurile in care Cumparatorul nu este gasit la adresa de livrare mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va contacta Cumparatorul pentru a conveni detaliile unei noi livrari. Daca nici la a doua tentativa livrarea nu va fi incheiata, coletul va fi returnat Vanzatorului, care va anula comanda. Cumparatorul poate relansa comanda respectiva, urmand sa suporte costurile unei noi livrari.

Daca informatiile legate de facturare si livrare furnizate de catre Cumparator sunt eronate sau incomplete, Vanzatorul nu garanteaza respectarea termenelor de livrare. Daca in 24 de ore nu se vor corecta datele si nu se va stabili un nou termen de livrare, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda.

Proprietatea asupra bunurilor va fi transferata in momentul efectuarii livrarii acestora la adresa indicata (presupunand semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire a facturii fiscale in cazul livrarilor efectuate direct de Vanzator) si a efectuarii platii aferente integrale. Vanzatorul nu va autoriza curierul sa permita deschiderea coletului decat ulterior semnarii de primire si  achitarii eventualei contravalori a acestuia. In cazul in care coletele prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, recomandam Cumparatorului sa refuze receptia lor si sa semnaleze acest incident imediat prin email la [email protected]

Sesizarile referitoare la integritatea si / sau continutul coletelor se vor face in momentul livrarii prin redactarea unui proces verbal constatator in prezența curierului . Orice reclamatii ulterioare cu privire la aceste aspecte sunt nule si nu pot fi luate în considerare.

In cazul livrarii unui alt produs sau in alta cantitate, Cumparatorul trebuie sa semnaleze incidentul Vanzatorului în maxim 24 de ore pentru a rezolva situatia. Daca produsul nu mai este pe stoc, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrala a contravalorii.